Hogart Business Systems

Asysta techniczna Oracle JD Edwards

W trosce o długoletnie zadowolenia Klienta użytkowania JD Edward HBS przygotował ofertę Asysty Standardowej. Asysta świadczona jest przez konsultantów Hogart we współpracy z firmą Oracle. Korzystający z niej Klient otrzymuje wielokierunkowe wsparcie dla posiadanych aplikacji. Wszystkim zgłoszeniom serwisowym nadawany jest odpowiedni priorytet, który umożliwia podejmowanie optymalnych decyzji w zakresie alokacji zasobów tak, aby zgłoszenia były rozwiązywane szybko i skutecznie.
Proces rozwiązywania zgłoszeń, w zależności od potrzeb, realizowany jest w formie korespondencji elektronicznej, kontaktu telefonicznego bądź webkonferencji. Realizacja zgłoszeń prowadzona jest w języku polskim lub/i angielskim.
Dział Asysty Technicznej tworzą certyfikowani konsultanci posiadający doświadczenie we wdrażaniu i parametryzacji JD Edwards, jak również w profesjonalnej obsłudze Klienta.

W ramach Standardowej Asysty Serwisowej Klient ma zapewnione:

  • prawo pobierania aktualizacji do posiadanych wersji aplikacji
  • pomoc w diagnozowaniu błędów systemu oraz przygotowanie rozwiązań tymczasowych
  • możliwość rejestracji i śledzenia zgłoszonych problemów za pośrednictwem aplikacji internetowej
  • dostęp do bazy wiedzy zawierającej opisy znanych problemów związanych z oprogramowaniem Oracle
  • prawo do generowania nowych zapytań dotyczących problemów z oprogramowaniem
  • możliwość nadsyłania zgłoszeń w trybie 24/7/365;
  • gwarantowane czasy reakcji

Klient uzyskuje prawo do korzystania z Hot-Line, czyli kanału komunikacyjnego przeznaczonego do zgłaszania
i obsługi problemów oraz awarii.
Kontakt z Hot-Line jest możliwy poprzez wiele różnych mediów dostępu, takich jak: telefon, faks, poczta elektroniczna, strona WWW.
Wielowariantowość usługi powoduje, iż oferta na rozszerzone wsparcie powdrożeniowe przygotowywana jest indywidualnie w zależności od zakresu i potrzeb Klienta.

Powrót do listy usług
Powrót do góry