Hogart Business Systems

Rozszerzone wsparcie powdrożeniowe

Usługa rozszerzonego wsparcia powdrożeniowego kierowana jest do Klientów, którzy oczekują szybkiego rozwiązywania problemów w trybie \"na żądanie\" w ramach miesięcznego abonamentu. Zapewnia to gwarancję bezpieczeństwa prowadzonego biznesu bez konieczności rozbudowywania własnych kompetencji systemowych.
Do realizacji tej usługi powołaliśmy dedykowany, kompetentny zespół. Tworzą go konsultanci posiadają doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania, szybkim diagnozowaniu problemów i efektywnym przygotowywaniu rozwiązań.

W ramach usługi wsparcia rozszerzonego ofertujemy Państwu:
  • diagnozowanie błędów Oprogramowania oraz przygotowanie rozwiązań bądź obejść problemów;
  • gwarantowane czasy przygotowania rozwiązania bądź obejścia problemu;
  • udzielanie odpowiedzi na zgłoszone pytania dotyczące udokumentowanych funkcjonalności i ich parametryzacji
    w odniesieniu do Opublikowanej Specyfikacji Oprogramowania;
  • pomoc w diagnozowaniu i rozwiązywaniu zgłoszonych problemów związanych z funkcjonalnym i technicznym aspektem Oprogramowania;
  • administrację oprogramowaniem Oracle JD Edwards;
  • audyty bazy danych;
  • utrzymaniem „hot-line” 7/24/365;
  • możliwość rejestracji i śledzenia zgłoszonych problemów za pośrednictwem aplikacji internetowej;

Wszystkim zgłoszeniom nadawany jest odpowiedni priorytet, który umożliwia podejmowanie optymalnych decyzji
w zakresie alokacji zasobów tak, aby Państwa problemy były rozwiązywane szybko, skutecznie i gwarantowanym czasie. Klient uzyskuje prawo do korzystania z Hot-Line, czyli kanału komunikacyjnego przeznaczonego do zgłaszania i obsługi problemów oraz awarii.
Kontakt z Hot-Line jest możliwy poprzez wiele różnych mediów dostępu, takich jak: telefon, faks, poczta elektroniczna, strony WWW.
Proces rozwiązywania zgłoszeń serwisowych, w zależności od potrzeb, realizowany jest w formie korespondencji elektronicznej, kontaktu telefonicznego bądź webkonferencji. Realizacja zgłoszeń prowadzona jest w języku polskim lub/i angielskim.

Wielowariantowość usługi powoduje, iż oferta na rozszerzone wsparcie powdrożeniowe przygotowywana jest indywidualnie w zależności od zakresu i potrzeb Klienta. W celu uzyskanie szczegółowych informacji o ofercie
w zakresie usługi, prosimy o kontakt pod adresem jdesupport@hogart.com.

Powrót do listy usług
Powrót do góry