Rozwiązanie to pozwala na weryfikację zgodności daty ostatniej płatności faktury widocznej w przeglądzie Księgi Klienta z datą ostatniego dokumentu płatności faktury. W przypadku wykrycia niezgodności, aktualizuje dane w księdze klienta, co ma istotny wpływ na prawidłowe działanie standardowych raportów „na dzień”. Wynikowy wydruk pokazuje dwie sekcje:
- Dokumenty, w których data zapłaty faktury była inna niż data ostatniej zapłaty,
- Dokumenty, w których data zapłaty faktury była wcześniejsza niż data księgowania dokumentu.
Funkcjonalność pozwala na otrzymanie informacji o fakturach, w których wystąpiły błędy z następującymi informacjami:
- Firma, typ i numer faktury,
- Numer adresowy klienta z opisem,
- Data księgowania dokumentu,
- Data zamknięcia / zapłaty faktury z Księgi Klienta,
- Kwota brutto,
- Data ostatniej zapłaty (na podstawie której dokonywana jest aktualizacja).